Magi!

I bland är det som magi när man jobbar med hästarna, så var det för mig i kväll! Tömkörde Szum här hemma efter jobbet. Det märktes att han var väldigt pigg och laddad, ändå lyssnade han jättebra på mig. Han började med att skritta, lugnt i flera varv och att det brukar ta en lång stund innan jag får honom att skritta lugnt. Sen så flippade han visserligen litegrann när jag började trava men han lyssnade ändå ganska bra och jag fick ner honom till skritt direkt när jag ville. Mycket imponerad! Han var i dag riktigt svettig men inte för att han hade varit stressad utan för att han hade jobbat! Absolut bästa tömkörnigen med honom, det var lite magiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv. Tack så mycket, vad glad jag blir!

2012-11-27 @ 09:46:19
URL: http://feliciahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0