Kvällspasset!

Måndagkvällar har kommit att bli sena stallkvällar för oss. Jag jobbar ju alltid till 18 på måndagar och Malin spelar badminton mellan 18-20 så det blir rätt sent när vi ska rida. Men det gör att jag även hinner med Szum innan Malin kommer. Jag jobbade honom först utanför boxarna och sedan red jag där en stund. Han var väldigt cool i kväll och det känns lite mer som "riktig" ridning nu, även om vi bara skrittar så känns det lite mer som jag kan rida honom nu och inte bara åka med. Det börjar bli dags för nya utmaningar men vi ska skynda långsamt, kändes riktigt bra i dag i alla fall!
 
Vid 21 tiden kom jag och Malin i väg på Taggen och Oliven, det blev en rätt skön tur med stjärnklar himmel, inga lastbilar och rätt sansade hästar. Nu har vi dejtat i stallet vid 8 i morgon bitti för nästa ridtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0