Full rulle!

Full rulle i dag, som vanligt, eller ännu mer än vanligt...
 
På förmiddagen var jag till Holafors och hade träningar. Det var för mig ett nytt ställe, en liten ridklubb som även driver ridskola, men en trevlig liten anläggning och många ambiösa elever. Jättekul! Jag hoppas verkligen det blir en fortsättning där med fler träningar. Efter det gjorde jag en snabbvisit hos min hovis som även bjöd på lunch, lyxigt att bli bjuden på mat och dessutom riktigt god mat! 
 
Sen dejtade jag, Malin och en tjej till för att åka vidare till Dannero Arena och en hoppclinic med Jens Fredricsson! Det var verkligen jättebra och roligt! Han är bra på att förklara och vi fick se fina hästar och bra ridning. Efter att ha varit på några clinics så måste jag tyvärr konstatera att upplägget är väldigt viktigt för att det ska bli bra. I dag var det bra upplägg, han red först och visade hur han tänkte, sen två grupper som red mindre än en timme var. Kort och intensivt vilket gör att man håller intresset uppe, han höll tiden och det var inga pauser eller dötid, proffsigt upplagt helt enkelt. Nu är jag väldigt taggad och hoppsugen! Och det är ju bra för i morgon väntar blåbärshoppning med Orvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0