Clinic!

I dag gick det snabbt att stänga på Ica! Jag och Malin jobbade nämligen båda två till stängning kl 18.00 och sedan skulle vi på dressyrclinic i Ammer kl 18.30! Det gick fort att räkna kassorna och vi hade två minuter till godo när vi var på plats i ridhuset!
 
Clinicen hölls av Martin Ågevall (samma kille som jag red Corran för ett par gånger i vintras), och först red ett stor häst ekipage, sedan ett ponnyekipage och sist red han själv en häst. Det var inga nyheter, allt kändes igen, men det var bra och intressant. Många saker kände jag att det var ju precis vad jag sa i går när jag hade träningar, men det är ju bra att det är så i stället för att man har helt olika linjer! Det var roligt att se honom rida, han har en helt otrolig sits (helt perfekt!!!) och hästen var väldigt lösgjord och avspänd. Precis det jag letar efter i ridningen! Perfekt att få en bra målbild på näthinnan och åter bli påmind om vart man är på väg! Men det är ännu en bra bit kvar, men det är ju bara att träna på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0