Uppsittning!

I dag har jag suttit på Peppe som är här på inridning! Men vi ska börja i en annan ände!

Började morgonen med att rida Räkan, vi red galoppprogrammet ute. Men vi hade inte hunnit skritta långt förrän jag såg något brunt i ett dike! Där stod en älg som vägrade flytta på sig, jag fick ropa och tjoa på den för att få älgen att flytta på sig! Räkan var lite småbusig i dag, så det var kul! Efter ridningen åkte jag och tittade på treårstestet, mer om det kommer i ett eget inlägg.

Väl hemma igen så fortsatte jag med ridningen under kvällen. Malin hjälpte mig med Peppe som i dag var mycket mera avspänd och cool än han varit tidigare. Så jag hängde några gånger och sen satt jag på honom två gånger! Jätteduktig!
Så det går framåt med honom! Kvällen avslutades med en uteritt på Corran tillsammans med Malin och Oliver, Corran var en riktigt piggelin i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0