Onsdag!

Dagen har rullat på med ridning och träningar. Började med att rida Corran som jag var ute och galopperade, bra konditionsträning för henne. Longerade sedan Peppe innan jag hoppade Taggen och Räkan här hemma. Taggen kändes riktigt fin, speciellt de sista sprången då han verkligen hoppade upp sig. Räkan har inte hoppat på länge så vi hoppade bara lågt och försökte hitta jämn bjudning på hindren.

På eftermidan och kvällen hade jag träningar både här hemma och hos Nylands Hästsportlag. Kvällen avslutades med att jag red Totte, treåringen som var här på inridning i vintras, han var lite spänd i början men slappnade av efterhand och det kändes riktigt bra. Det är så roligt när man kan behålla kontakten med de hästar som varit här på utbildning!


Jag och Totte i ridhuset, i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0