Hängd!

Gårdagens regn hängde kvar i morse, men till min stora glädje skiner solen nu på kvällen! Dagen började ju som vanligt med utsläpp och mockning, men sedan åkte jag till Sickan och red ut henne, även i dag tillsammans med Totte och hans ägare. Pigga hästar var det i dag! Fortsatte sedan till Kramfors och saluhästvisnig. Tyvärr var det få hästar som visades, men ändå hyfsat med publik med tanke på att vädret var lite sådär. Jag tycker iden med saluhästvisnng är lysande, säljarna har möjlighet att visa upp sin häst för flera intresserade åt gången och köparna kan se och prova flera hästar på samma ställe. Jag hoppas de fortsätter med visningarna och att fler hänger på och visar i framtiden!

Här hemma longerade jag Peppe och Malin hjälpte mig så jag kunde hänga lite på honom, vilket gick jättebra. Sen red vi ut på Oliver och Taggen, Taggen var lite överladdad och jag hoppas han lugnar sig lite till morgondagens hoppträning!


Det går framåt med Peppes inridning, i dag har jag hängt på honom!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja får hoppas hon blir fin i ryggen igen. Ja sjukstuga var nog ordet...men tur det finns hästar att låna in iaf.

2012-05-12 @ 19:31:11
URL: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0