Aprilväder!

I dag har det verkligen varit växlande väder! Förmiddan var fin men på eftermiddagen blev det aprilväder med oväxlande sol, hagel och snö!

Min dag började med tömkörning av Peppe, ville checka av hur styrning, gas och broms fungerade när jag gick bakom. Resultatet va väl sådär och därför blir det ytterligare tömkörning till veckan. Vill ju gärna kunna styra sen när jag kommer upp på ryggen! Han är rätt valpig, vilket ju inte är så konstigt då han bara är 3 år och har mycket kropp som han ska växa i.

Efter jobbet red jag ut en liten mystur med Corran, mest skritt. Och sen red jag och Malin ut, jag hade Räkan. Det blev en hel del galopp och Räkan var faktiskt lite småbusig! Kvällen ägnades åt att göra hage och grillning!

Finaste Corran efter dagens ridning!


Det började snöa när vi red! Är det maj eller oktober?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0