Underbara häst!

I dag när jag red ut Corran så var hon sådär grymt fin att rida som bara hon är! Underbara häst! Hon ger en sån otroligt fin ridkänsla, även när man "bara" rider ut! Dom andra två pållarna var också helt okej att rida i dag. De fick gå ett varsitt dressyrpass i snön, eller i det som är kvar av snön. Med Räkan jobbade jag mycket med att få henne att ta stöd på yttertygeln, speciellt i vänster varv är det svårt. Hon protesterade lite först men sen blev hon så fin! Taggen kändes fin i galoppen men i traven skulle jag vilja ha lite mer tryck än vad jag hade i dag!

I övrigt har dagen inneburit en del inomhus jobb som bokföring och städning av kylskåpet! Har även fått ett positivt besked i dag så nu är det bara att satsa framåt!


Corran i somras, underbara häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0