Tokladdad!

Är riktigt laddad inför morgondagens klubbtävling i dressyr! Ska rida Corran i LC:1, och Räkan i LB:2 som går på lång bana. För Corran är det mest bra miljöträning, det är ju hennes första tävling och mycket är nytt: framridning ute, publik, musik, domare och dressyrstaket. Ska bli spännande att se hur hon hanterar allt detta. Med Räkan är målet att rida på minst 60%, vi får se om jag lyckas med det målet!

Jag har jobbat i dag och på kvällen så longerade jag först Corran i snön, det är bara ett par decimetar snö kvar och den är som socker nu. Hade ingen inspänning och hon fick jobba mycket med galoppen. Pigg var hon, och hon galopperade så fint! Red sedan ut Taggen en sväng innan jag packade alla grejer inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0