Trav!

Det har vareit en intensiv men bra dag i dag. Började ganska lugnt med lite dressyr på Corran innan jag åkte i väg för att ha lektioner och träningar. Tyvärr regnade det en del under eftermiddagen vilket gjorde att jag var blöt och kall när jag kom hem. Mindre roligt.

Sen följde Malin och Oliver med mig ut på en liten tur på Peppe. Det känns att han nu har gjort detta förut (tredje gången i dag), han var avspänd och blev inte lika trött, så nästa gång är det nog dags för en lite längre tur! I dag provade vi även att trava en liten bit, det gick också bra. Han går verkligen från klarhet till klarhet nu, och dessutom har han tagit sig bra i kroppen.

Resten av kvällen ägnades åt stängsling, så nu har grabbarna en fin beteshage. Det var tre lyckliga grabbar som släpptes ut där sen. Dom hade inte ens tid att busa för allt gräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0