Sovmorgon och OS silver!

Jag och Linda drog i gång och red vid 10 i morse, och det var tydligen alldeles för tidigt för vissa. För när jag skulle ta in Peppe så låg han och sov, och jag har aldrig varit med om någon så svårväckt häst! Han snarkade och hade inga planer på att vakna, och när han väl vaknade så klev han inte upp! Till slut när jag ledde i väg de andra hästarna klev han upp och följde med mig in! Linda red Räkan och vi red på samma lägda som jag red Cornelis på i går, det gick fint även om backarna tog lite på Peppes energi! Sen red vi även ut på Taggen och Corran, innan vi tittade på slutklämmen på banhoppningen (laget) på OS i fälttävlan.
 
Så här trött var Peppe i morse!
 
Otroligt roligt med Saras OS silver! När Sara red sin sista omgång satt jag i bilen utanför IKEA i Sundsvall och lyssnade på radiosändningen, och jag fick rysningar när hon gick i mål som tvåa! Så häftigt och så bra för ridsporten i allmänhet och fättävlan i synnerhet!
 
Den här snygga skottkärran hittade jag på min shoppingtur i Sundsvall. Var väldigt sugen på den, men det blev inget inköp denna gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0