Dressyruppladdning!

I dag var jag återigen tillbaka i verkligheten på Ica, det går ju bra att jobba där med men nog är det roligare med hästarna! På kvällen red jag och Rebecka ut på Taggen och Räkan. De fick ladda upp inför morgondagens dressyrtävling med lite galopp i skogen. Sen tvätttade vi dom och packade grejerna. Det jänns verkligen som jag har packat jättelite saker! Dels har jag ju mindre utrustning på hästarna i dressyren än vad jag är van från hoppningen, och dels har dom samma dressyrsade, så det är rätt lite prylar.
 
Ska bli spännande i morgon bitti när jag ska försöka förvandla Taggens vilda ponnyman till fina knoppar! Planen var ju att rycka manen iveckan men det har liksom inte hunnits med, men vi gör det bästa av manen i morgon. Och går bara hästarna bra så tänker ingen på hur de ser ut, så nu gäller det att mina pållar springer fint på tygeln i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0