Badkruka!

Efter jobbet igår red jag och Malin ner till vindskyddet nere vid älven, jag hade Räkan. Oliven gick som ju vanligt ner i älven utan tvekan, men Räkan har lite vattenskräck så jag trodde aldrig att jag skulle få ner henne. Första gången vi skulle ha ner henne i vattenhindret på terrängbanan höll vi på i en timme! Men efter en kort fundering bestämde hon sig för att kliva ner i älven. Hon var spänd så hon skakade mer hon gick i och stod lugnt! På hemväg galopperade vi massor och Räkan var laddad och busade till och med!
 
Red sedan Cornelis hemma i sommarhagen. Han fick jobba på stor volt i trav, med övergångar till och från skritt. Känns som det börjar ta sig med honom och att han kommer mer och mer till arbete. Kvällen blev väldigt rolig då det blev en oplanerad utgång! I eftermiddag ska vi på hoppträning, men först några timmar på Ica, och allra först tömkörning av Peppe!
 
En flera år gammal bild från när Räkan var ner i vattenhindret på Tjärnterrängen. Min badkruka kan hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0