Nytt träns!

Jobbat på Ica i dag med. Efter jobbet red jag och Malin ut med Corran och Oliver. De fick pulsa rejält i djupsnön och jag tror nog Corran var lite trött efteråt! Sen red jag ut en sväng med Räkan, känns som hon kommit lite vid sidan av denna vecka så nu var jag rejält sugen att rida henne. Hon skötte sig ypperligt som vanligt. Provade ett nytt träns på henne, eller inte nytt jag har köpt det begagnat för 50 kr plus frakt. Lagom pris tycker jag! Det passade ganksa bra, så nu har hon ett träns i samma färg som sadeln som jag köpte i somras. Det är ett rundsytt träns med remontnosgrimma.

I morgon ska vi åka till ridhuset och löshoppa. Det blir Totte, Corran och Oliver som får åka dit, ska bli roligt. Och så få ni något att läsa om i morgon med!  

Min supersköna sadel som jag nu har ett matchande träns till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0