Kallt!

I dag har det varit kallt här, -21 grader i morse, så det har inte blivit mycket gjort. Jag hade planerat att rida alla fyra hästar och ha lektioner, men så blev det inte utan jag har ridit Räkan och inget mer, lektionerna blev inställda. Det är tråkigt men vi har ju hittills haft en bra vinter om man jämför med de två sista som ju varit ännu kallare. Och visst hade jag säkert kunnat rida ytterligare någon häst men det kändes inte som det skulle bli givande. I stället har jag bokfört och varit på Hammarn och gjort ärenden, en semla på Brödbiten blev det visst också! 

Räkan kändes i alla fall jättefin när jag red henne, blev ett lätt dressyrpass med mycket galopp. För hennes del blir det några lugna dagar nu när jag ska jobba och inte hinner med alla hästar. Men det kan hon vara värd efter helgens träning!


Nu börjar jag bli less på vintern och vill ha vår!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi 2! :)

2012-01-27 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0