Uppladdning!

Jag var rejält trött när jag kom hem från Ica i dag, men jag piggnade på mig när jag kom ut till hästarna. Det brukar ju ofta vara så, de sista timmarna på jobbet är man trött och det känns helt omöjligt att man ska orka rida efteråt, men när man väl är ute så går det lätt och man är piggare efter ridningen än man var innan.

I morgon ska vi i väg på dressyrträning med Corran igen, så i dag laddade vi upp med lite lätt dressyrjobb här hemma. Hon kändes jättefin, och framåt! Nu hoppas jag hon är lika fin i morgon. Måste säga att jag tycker att hon stärkt upp sig i både traven och galoppen, i kväll kunde jag rida på en ganska liten åttvolt i trav utan problem!

Jag tömkörde även Totte. Han är verkligen jätterolig att tömköra, i dag jobbade vi mycket i trav och tränade på att vända och byta varv i trav!


SötCorran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0