Hästtjejer!

Hästtjejer ska man inte underskatta! De är envisa, uthålliga och klarar det mest om så krävs! I dag har jag och Malin varit på Hammarna och hämtat två hösilagebalar som vi sedan själva rullade ut i hagarna! Behöver jag säga att det var mörkt och vi hade ridit ett par hästar var innan? Men skam den som ger sig och nu har hästarna mat!

Dagens ridning har för min del sett ut så att jag red dressyr på Taggen i morse innan jobbet. Tyckte jag fick igenom mer än sist och att galoppen blev mycket bättre, ändå var det lite rörigt eftersom hästarna i hagarna blåste och sprang en del. Troligen var det älg i skogen nära. Efter jbbat red jag och Malin ut med Totte och Räkan. Blev en lite längre tur med ganska mycket trav. Efterdet red Malin lektion med Oliver innan vi var i väg och hämtade hö. Fullmatad dag i dag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0