Stängsling!

I dag har det inte helt oväntat regnat! Börjar bli rätt less på det här jäkla regnandet, även om jag klarat mig bra i dag när jag varit på Ica. Men hagarna blir så blöta, funderar på om jag ska skaffa simfötter till hästarna eller satsa på att bygga en ark?
 
Efter jobbet tog jag tag i hagen jag började med igår, hann ju inte så mycket på den då så det tog sin tid i kväll. När den var klar, och Corran och Räkan gick där nöjt och betade så var jag både rätt nöjd och blöt så det blev ingen ridning i kväll. Tar igen det i morgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Planen är att visa henne, har några dagar kvar att fundera innan anmälningstiden går ut men det lutar åt att det blir visning :)

Svar: Spännande!
Pernilla Engström

2012-08-10 @ 21:16:44
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0