Månskensritt!

Jag har inte riktigt lärt mig än att mörkret är här på kvällarna utan tror fortfarande att jag ska hinna lika mycket på kvällarna. I dag var jag hemma vid 18.30 från jobbet, började med Lexus. Longerade lite och sedan hjälpte Malin mig att hänga på honom, sitta och även skritta lite. Vi skrittade inte så lång bit men gjorde flera start och stopp! 
 
Sen red jag och Malin ut, vi red till grannen och vände. När jag började trava med Taggen så kändes han lite knackig men det släppte efterhandm dick ville jag att ändå att grannen och Corrans ägare skulle kolla på honom. Han kunde inte se att det var något. Taggen måste ha trampat på nåon sten, eller så var han stel och det värmeds bort, eller så sitter det i huvudet på mig! mörkt hann det i alla fall bli innan vi var hemma, men som tur var lös fullmånen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0