Förkylning på gång!

I dag har jag varit seg i kroppen, haft ont i halsen och är hes. Känns onekligen som det är förkylning på gång, även om jag inte alls har tid eller lust för det just nu.
 
Det har varit full fart som vanligt hemma ändå . Först kom hovis och slog på Peppes skor (som han ju hade tappat igen förra veckan) och skodde Cornelis. Sen tömkörde jag Peppe, han är så fin när jag tömkör men han blir fort trött. Och red dressyr med Taggen, som också kändes fin. Drog i väg för lektioner, tror knappast dom hörde vad jag sa eftresom jag var så hes, och sen red jag Totte. Hemma igen red jag och Malin ut med Räkan och Oliven. Det blev en massa galopp i skogen för dom! Nu ska jag försöka kurera mig i soffan framför OS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0