Tacksam!

Jag är så otroligt tacksam för att jag har så fina och trevliga hästar att rida! Det förgyller verkligen mitt ryttarliv och gör det enklare att stå ut med sena kvällar, mörker och allt slit! Jag tycker det gör mycket för motivationen att ha hästar som är roliga att rida och ger en bra känsla! Tycker att jag med åren får möjlighet att rida finare och finare hästar, och det är så roligt, och utvecklande!

I kväll var det Cornette som förgyllde min kväll. Vi var ute en lite tur i skogen och avslutade med att trava lite här hemma. Och sen kunde jag inte låta bli att provhoppa stockarna som jag har här hemma, men hon travade mest över dom.. En riktigt fin häst tror jag det blir av henne i alla fall, hon ger en väldigt fin ridkänsla redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0