Mörka tider!

Hösten är här med mörka kvällar. I kväll var den här höstens första uteritt där det var mörkt redan när vi red i väg. Och därmed även Corrans första mörker ritt. Corran var lite spänd stundvis men gick ändå på bra, först så klart och även om hon hoppade till nåon gång så var det inte mer än så. Skönt eftersom det kommer bli fler turer i mörkret framöver!

Är det något jag tycker med jobbigt med höst och vinter så är det just mörkret, kyla och snö kan jag leva med men detta mörker gör mig trött och det är ganska opraktiskt när man vill hinna mycket på dagarna. Men man får se det positivt, är väl bara tre månader tills det vänder och blir ljusare igen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med, det är mörkret som är värst...!

2011-09-24 @ 11:13:25
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0