Nu jäklar händer det grejer!

I dag kom mina uteboxar! Det började halv sju i morse då en chafför ringde och sa att han skulle vara här om två timmar, perfekt tänkte jag. Dock visade det sig att det bara var taket som kom, och resten stod på en trasig lastbil någonstans.. Dock en timme senare ringde en annan chafför och sa att han var hos mig om en timme! Det var ett väldans rännande på traktorer för att kunna lasta av båda lassen. Men nu är boxarna här! I kväll har jag haft bra hjälp så nästan hälften av virket är nu inoljat. Nu återstår att se om vi lyckas få i hop alla delar på stallet, lite spännande är det!

Dessutom var jag i morse på ett mycket bra möte med Länsstyrelsen och banken, detta angående min ansökan om investeringsstöd till stall och ridbana. Tycker jag fick en bra möjlighet att förklara vad jag vill occh hur jag tänkt med min investering. bara att hålla tummarna nu att det går vägen! Har även hunnit med en uteritt med taggen och ett riktigt bra dressyrpass på Räkan. Hon kändes lydig och uppmärksam! Älskar de ridpasssen när det bara känns som allt fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0