Midsommar!

Jag vill önska alla vänner, kunder och läsare en riktigt trevlig och glad midsommar!

Själv kommer jag tillbringa kvällen hos grannarna med grillning. Var även där i fjol och då bjöds det på fölning innan efterrätten, det är vad jag kallar underhållning i hästväg! Vad det bjuds på i år återstår att se, men en fölning i år med är inte helt omöjligt då de väntar föl även nu.

I morgon ska jag ner till Timrå och dressyrclinic med Adelinde Cornelissen, en värdscupryttare i dressyr. Det ska bli kul och jag lär vara full med inspiration och tankar efteråt! På söndag har jag lektioner igen, så det är bara att hoppas på bra väder då!


Sommar och föl hör i hop! Dessa föl föddes 2007 hos mina grannar Nisse o Mia som driver Stormobackans stuteri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0