I bland är det känslan som räknas

mer än resultatet! Var på tävling igår, första klasserna gick sådär, inte jättebra och inte heller jättedåligt. Det var en seg tävling eftersom den flera gånger fick avbrytas pga stormen. Precis när jag skulle få startsignal i 1 meters klassen med Taggen så började hindren blåsa ner igen! Det blev en kvarts avbrott, och de fick plocka bort infångarna på hindren och ställa funktionärer som kunde hålla fast så inte hindren blåste i väg. Ett sånt avbrott kan lätt göra att man som ryttare tappar fokus. När jag väl fick starta så hoppar min häst helt fantastiskt! Massor av luft i alla språng (han som lätt river), vi kom bra på alla hinder och det var en fantastisk känsla! Det är precis så här det ska kännas! Tyvärr ramlade sista hindret i omhoppningen ner (var nog mitt fel) så det blev ingen placering, men jag kommer leva länge på den rundan! Vilken känsla det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0