Drömmar!

Var med en vän och tittade på hästar igår, hon ska köpa häst och vi var i ett stall där det var två till salu. Fina, trevliga hästar men det jag blerv mest sjuk över och sugen på var stället! Jag vill också ha ett stort, fint stall, ridbana, rejäla hagar och en massa fina hästar!

Men med lite tur så är jag snart där! Har lite planer på gång som förhoppningsvis kan sluta med både stall och ridbana! Men det är en lång och krokig väg och det lär bli mycket blod, svett och tårar på vägen! Men håll tummarna för mig att jag får till denna investering. Det känns både spännande och lite läskigt att börja planera och fundera över något som varit en dröm så länge!


En egen ridbana står högt på önskelistan! Här är Manga som var här på utbildning sommaren 2009.
Foto:Elisabeth Sjöström

Kommentarer
Postat av: Lizen

Va kul! Spännande med lite nya planer. Håller tummar och tår för att du får igenom det du har på gång nu. Det är du så värd! :-)

2011-06-29 @ 10:12:06
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Hoppas din plan blir tajmad o klar! :)

2011-06-30 @ 00:40:09
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0