Semester!

Jag har semester från Ica vilket givetvis är jätteskönt! Jag kan hålla på med hästarna hela dagarna, och det finns även tid för annat än hästar och jobb vilket jag inte alltid är van vid. Har redan hunnit med några auktioner och igår belv det middag och vin på en måndag! Men det är givetvis mycket som ska hinnas göras på dessa tre veckor också. Stallet ska städas ur och tvättas, täckena ska tvättas inför vintern och vinterhagarna ses över. Dessutom hoppas jag hinna med lite planering för företaget inför framtiden och de investeringar jag funderar på. Och givetvis lektioner och inridningshästarna som vanligt. Har inte haft lektioner sen lägret i torsdags och jag börjar redan få abstinens! Tur det är lektionsdags på torsdag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0