Svacka!

Jag har känt mig så energisk och engagerad länge nu men i dag har jag haft en svacka. När jag kom hem från jobbet så snöade det och blåste, och det är blankis överallt. Tömkörde Corran på ridbanan och det gick bra, hon jobbade på bra och hade inga problem med halkan. Men sen skulle jag och Malin dressyra grabbarna lite och på Taggen fastnade det snö i skorna hela tiden så det gick inte göra så mycket. Tråkigt!

Lite less är jag också över att det är så lite lektioner nu. Dels är det ju roligt att ha lektiner, och jag börjar känna en viss abstinens, men sen är det ju viktigt för min ekonomi också att jobba. Men det blir nog bättre efter nyår! I morgon är jag ledig från Ica, ridning av pållarna och besiktning av bilen står på schemat.

En härlig sommarbild för att höja humöret! Underbara Bedåra som var här på inridning sommaren 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0