Läktarryttare!

Läktarryttare har vi varit i dag!

Dagen började inte så bra, Corran fick en ordentlig flipp när jag skulle göra i ordning henne. Hon var riktigt rabiat! Men när vi väl fått på grejerna och gått i väg var hon som vanligt igen. Jag longerade henne, mycket galopp och så fick hon hoppa över stockarna  i lina. Hon var jättefin! Efter det så red jag och Malin ut, jag med Räkan. Vi travade hästarna i snön så de fick ett bra jobb!

Efter det drog vi till Östersund och tittade på dressyrträningar för Martin Ågevall. Jättekul att se, fina hästar och duktiga ekipage gjorde att man blev rejält tränigssugen. Jag tyckte träningarna verkade bra, han satt upp och red en häst och han rider otroligt bra, vilken sits! Även om det blev fler timmar i bilen än vad vi hann se så var det värt det, nyttigt och inspirerande att titta på träningar!

Det har varit en helt okej födelsedag tycker jag, nu tror jag det är dags att äta lite tårta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! :)

2011-12-12 @ 09:07:11
Postat av: Nilla

Tack!

2011-12-12 @ 18:59:16
URL: http://nillashast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0