Hästar på tv!

När jag kom hem från jobbet i dag var jag inte så ridsugen, det var ganska kallt (-15 grader) och jag kände mig lite seg. Bestämde mig för att skippa ridningen och titta på hoppningen som gick på tvn i stället.

Men hur det nu var så blev jag rätt ridsugen av hoppningen och eftersom det blivit några grader varmare så ändrade jag mig och red ett lätt och kort dressyrpass med Räkan. Och det är jag glad för att jag gjorde, hon kändes rätt fin med tanke på hur lite hon gått sista veckorna. Hon brukar alltid bli stel och stå emot när hon inte jobbar men hon kändes helt okej i dag! Men jag är väldigt dålig på att vara lat! Borde kanske träna på det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0