Bambi på hal is!

Var lite halkigt när vi var ute och red i kväll. Jag red ut Taggen tillsammans med Malin, och det var en del snö på vägen, hästarna fick snö i hovarna och gled sen på isen som var under snön. Detta hindrade dock inte Taggen att vara pigg och göra försök till att studsa. Som tur var höll han sig ändå rätt lugn, annars hade vi nog kanat omkull. Mycket trav blev det då det oftast fastnar mer snö i skorna i skritt än i trav.

I morgon är jag ledig sista dagen innan jul. Förutom att rida så ska jag hinna städa och förbereda lite för julen. Dessutom kommer nog veterinäen och vaccinerar i morgon så jag ska försöka komma i gång i tid med ridningen så jag hinner rida i alla fall två innan han är här. Vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0