Vilken besvikelse!

I dag var det ju dags för treårs testet, Sickans stora dag! Både jag och Gunnel som äger Sickan hade sett fram emot det, och Gunnel har förberett Sickan länge. Vid nio i morse ringde Gunnel och sa att hon hade lastat och var på väg. Tio minuter senare ringer hon och säger att det är inställt!! En av domarna hade blivit akut sjuk och de hade inte kunnat få tag på någon ersättare. Snopet för alla som förberett och tränat länge inför detta.

Sickan har i alla fall kommit hit och ska vara här några veckor. Det kommer förhoppningsvis bli en ny visningsdag framöver. Men det kändes lite snopet och tråkigt. Jag fick en hel dag ledigt, men kan tyvärr inte rida eftersom de håller på att plocka ner stallet i dag. Så jag har klippt gräsmattan, varit en sväng på auktion och försökt kurera mig från min förkylning i stället.


Sickan fick aldrig visa upp sig i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0