Trötter!

Är trött och tom i huvudet i kväll! Men det har varit en bra dag i dag! Ridningen har gått bra, lektionerna med och har dessutom gjort lite hagar.

Red Taggen först i dag, han gick lite dressyr och det kändes riktigt bra. Jobbade bara enkelt, red på volten och jobbade med att han skulle gå fram till bettet, red lite övergångar och kämpade med att han inte skulle slå ut ytter bakben i höger fattningarna. Men han kändes fin! Red sedan Sickan, sadlade och satt upp själv! Fösta gången vi sitter upp utan att någon håller i eller står brevid. Hon fick trava bommar, svänga i trav och prova lite sidvärts i skritt. Red Cornette och hon fick göra samma sak som Sickan, hon kändes jättefin!


Taggen!

På kvällen hade jag lite lektioner, duktiga ekipage och det var jättekul trots alla knott! Kan inte låta bli att tänka på att jag har ett så roligt jobb! Men nu är jag rejält trött! I morgon väntar jobb på Ica, kanske inte lika roligt som hästarna men helt okej jobb tycker jag!

I dag har jag skickat i väg min ansökan om investeringsstöd för mitt nya stall. Håll tummarna alla att det går vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0